Türkiye’nin Bugüne Kadarki En Önemli Teknoloji Yatırımı – ULAK
Articles Blog

Türkiye’nin Bugüne Kadarki En Önemli Teknoloji Yatırımı – ULAK

December 3, 2019


Only registered users can comment.

  1. Ya olamaz ve inanilmaz!!! Allahin günü yeni projeler, yeni yollar, yeni barajlar, yeni tanklar, teknolojiler…Almanyadan sesleniyorum milletime: sükredin. Almanya batacak ileride. Sifir gelisme!!!

  2. Anlamadigim birsey adam video da ülkeyi kötülememis yada türk birinide kötülememis bahsettigi seyler tamamen iyi seyler peki bu kadar iyi seylerden bahsediyorsa videoyu begenmeyenler hangi milletin dölü?

  3. V.a.s. bunun önemli ve stratejik bir adım olduğu su götürmez bir gerçek ama baz istasyonu şebekenin çok küçük bir kısmı. Çekirdek şebeke dediğimiz kısımda daha çok yazılım tabanlı, yani küçük şirketlerin dahi kolayca pazardan pay alabilecekleri bir ekosistem var. Gözümüzü korkutmasın, yazılım tabanlı çözümler bir laptop ve bol miktarda kahveye bakar. Bize biraz daha cesaret lazım ki ulak hamlesi telco alanında bu cesaret ve özgüveni veriyor. Unutmayalım ki başarılı olmak için başarmak, başarmak için de başlamak lazım.

  4. yaw he he , köpürt köpürt anlat… hindistan bile aya indi siz hala kablo baz vs vs, bu kadar hızlı kalkınmamak lazım yetişemiyoruz hızınıza…

  5. bir sonraki adımımız milli bilgisayar işletim sistemi olmalı. zira bütün gizli yazışmalar bilgisayar ortamında yazılıyor. milli olmayan bir yazılım kullanıp (windows) ta bilgi güvenliğinden bahsetmek pek akıllıca gelmiyor bana.

  6. Bir bilgisayar mühendisi öğrencisi olarak ülkem için çalışmak ve teknoloji anlamında böyle yenilikler duymak heveslendiriyor bizi ALLAH yolumuzu açık eylesin

  7. 5g iyi birşey değil! İngilizce bilen araştırma yapsın. Menzili çok düşük ve her eve her sokak lambasına baz istasyonu koyulacak ve beyinler tamamen kontrol altına alınacak

  8. 5 g teknolojinin daha dünya da denenmemiş olmasına rağmen, insan üzerindeki etkilerinin bilinmemesine rağmen neden türkiye de bu sistem yapılmaya çalışılıyor? Unutmayın ki çin malı telefonlar bile çok tehlikeli kullanmayın denir ve insan üzerindeki zararlarını biliriz. 5g teknoloji dediğiniz sistem normal 4.5 g teknolojiden 10 kat daha fazla radyo dalgaları yayıyor. 3. Dünya ülkesi olduğumuz için teknoloji diye tanımladığınız sistem, insan ve hayvanları, hatta ağaçları bile kurutuyor. Ülkemizi öldürmek için elimizden geleni yapıyoruz.

  9. Bu sıralar çok yavaşladın kardeşim.akıncı siha ve başkanın nükleer silah açıklamalarını yorumlamanı istiyorum.

  10. güzel bir video olmuş ara ara videolarınıza bakıyorum ama yandaş medyacılık yapmayın bence türkiyeyi arada da eleştirin herşey güllük gülistanlık gibi görünüyor videolarınızda malesef.

  11. Abi Mevla razı olsun senden çok faydalı içerikler üretiyorsun.İnşallah daha iyi yerlere gelirsiniz lafı gelmişken NEOM şehrinin belgeselini bekliyoruz sabırsızlıkla 🙂

  12. Hiç kusura bakmayın
    Kanada Alberta da bile rogers
    56 Canada dolarına
    1000 mbs hız sunuyor
    Akk siz
    Turkiyede yaşayan halk daha 100 liraya 16 mbs Akk siz internet alamıyor
    Her şeyin en boktanini en pahalı fiyatlara tüketip bunu halka dayatanlar buna büyük hizmet mis palavrasini gazliyor sizde bunun yolunu yapiyorsunuz
    Yok boyuk devletiz şu devletiz bu su
    Senin gerizekaglica politikaların yüzünden irakta Türkmeneli yerine kürdistan kuruldu o kürdistanin askerini sen eğittin o pesmergede gitti suriye kürdistanin kurdu
    Eğitim dedin pisa rakamları belli
    Bilişim dedin hep yurt dışından gelenler ayakta tutuyor ulkeyi
    Proje dedin en büyüğü yapan şirketlerin %90 50 60 yıllık şirketler
    Siz olumsuz hicbirsey yazmıyorsunuz sahte milliyetcilikle halkı kandiriyorsunuz
    Kıbrıs'ta doğalgaz çıkardık Ege'de Trakyada çıkardık ulan geçen ay %16
    Bu ay da %12 niye zam geldi
    Enflasyon dusmus mus
    Turkiyede üretilen her ürüne %45 %50 zam geldi
    Otobüs biletleri kayseride konusalim geçen sene baslarinda
    1 tl ydi
    Ortalarında 1.45 oldu
    Suan 1.80…
    Ne kadar zam gelmiş %50 nerdeyse
    Petrolü demiyorum bile
    Almanya kaç bin km uzaktan alıyor petrolü işliyor halkina 1700 euro net asgari ücret alan almana
    Mazotuna ha 1 euroya satıyor sen de 7 lirada …
    Kusura bakma hep ecevit dönemini şu dönemini elestirdiniz de bu ülke bir deprem gecirmesine rağmen gene o günden iyiydi
    Tek sıkıntı bilisim teknolojisi ve kültürel anlamda reform
    Devlet millet içindir
    Devlet milletin halkının refah kalitesini yukseltmekle görevlidir bunun için hayatta kalır eğer bir devlet halkı refah yerine
    Kaziga geçirmekten keyif alıyorsa ve o devleti yönetenler zenginlestikce zenginlesiyorsa o devleti yönetenler o devleti işgal etmiş demektir
    Ve bu işgale de çanak tutuyorsa muhalefet resmen bu isgalcilere çalışıyorsa muhalefet muhalefet te işgal de dir …
    Hiç kimse darbe dönemlerinin edebiyatını yapmadın 21.yy dayiz
    2001 yılında amerikan asgari ucret lişi senin asgari ücretlinden 2 kat daha fazla şey aliyordu suan 7 kat daha fazla şey alıyor ….
    Burda milletin milliyetciligini gondikleyecegine gerçek milliyetciligi yap halkın talepleri ne onu de Ulak istasyonuymus dikiliyor ne oldu internet faturası mi düştü telefon faturası mi düştü
    Yerli telefon muş hasiktir lan
    Bildiğin çinli telefonlardan bile daha kalitesiz onlardan daha pahali
    Kandırma milleti bu millet istediği şey imam okulları değil arap ülkesi değil kısıtlama yasaklar değil bu halk adil düzen istiyor
    O da sizle olmayacağı kesinleşti
    Kandirmayin milleti !
    Esenlikler

  13. Teşekkür ederim. Bu proje ile kendi iletişim teknolojimizi geliştirme hususunda önemli bir merhaleyi aşmış bulunduk. ASELSAN'ın ürettiği basit telsizler ile başlayıp; cep telefonu, radar ve askeri iletişim sistemleri derken ULAK sistemi.
    4.5 G'yi üreten daha iyisini yapabilir demektir.
    Bununla beraber ülkemiz için önemli bir eksiklik ve ihtiyacı dile getirmek istiyorum. Günümüzde kamu yazışmaları da artık internet üzerinden yapılıyor. Fakat internetin ana sunucuları ABD'de bulunmaktadır. Yani az önce izlediğimiz bu video da o ana sunuculardan geçerek telefon ve bilgisayarlarımıza ulaşıyor. Dünya ile entegre olmak şartıyla yerli ve bağımsız bir internet altyapısının da tez zamanda hayata geçirilmesi şart! Dışarıda fişini çekseler bile bizim kendi iletişimimizi sürdürmemiz için bunu yapmamız gerektiğini düşünüyorum.
    Bu konuda çalışmalar var ise videosunu yaparsanız sevinirim.

  14. Aleykum selam kardesim Senden diger yorumcu kardes gibi benim.ayni video istegim var Universitelerimiz ne tur isbirligi ve katkida bulunabiliyor teknoloji sirketlerimizle Allaha emanet ol

  15. Selamın aleyküm. Vatoz balığı gıbı radara yakalanmayan mayın yapmış turkıye bunun gerceklık payı varmı varsa vıdeosunu yaparmısın kolay gelsin 👍

  16. arkadasın faturalarını beledıye ödüyo herhal ballandıra ballandıra anlatıyo 3 kurusluk kullanıma20 kurus sokuyo devlet ondan hıc bahsetmıyo akp sevicisi

  17. Ellerinize sağlık, bu ülkenin çıkarları için ümmetin geleceği için bir çivi çakanın Allah gücünü artırsın.

  18. Abi selamın aleyküm. Kanala attığın 2. videoyu her videonda önerilenlere koymak yararlı olmaz mı? Yani o videoyu yüklediğinde kanalın kitlesi çok değildi. Ama şimdi 170.000 abone var seni severek izleyen. Yani daha çok kişiye sesini duyurmuş olursun. Bi dene 🙂 Allah'a emanet ol.

  19. Teşekkürler kardeşim…sizi çok tebrik ediyorum…millet ve devlet için hayırlı bir kanal ortaya çıkarmış olmanız beni sevindiriyor

  20. Bir kaç haftadır sizi takip etmekteyim Sade ve açık anlatımınız hassas konulara Müslümanca bakış açınız Youtube da ki kanalların hiç birinde yok desem yeridir. İşin şovunda olmamanız ve bir taraftar edasıyla hareket etmemeniz beni çok etkiledi. Sizi en içten dileklerimle kutluyorum ve paylaşımlarımızın artmasını heyecanla bekliyorum. Allah Kolaylıklar versin, başarılarınız daim olsun.

  21. Casusluk icin elden gelen yaplllr..tabiiki.. Hastallk getirsede… Biliyormuydunuz… Kaplmln önü bunlarla dolu…
    Gelisen beyinler icin büyük zarar.. Çin de kayltlarl var !

  22. hocam çok iyi temiz bir insana benziyorsunuz ve güzel içerikler üretiyorsunuz ama bu gün dahil olmak üzere ekonomimiz hala güçülüyor (yavaşça yükseliyiruz demiyorum)
    oklarların yönü aşağıda ve sizde biliyorsunuz ekonomi küçülünce krizide beraberinde getiriyor

  23. Bunların Bazı yerli değil
    Bunların motoru yerli değil
    Bunların benzini yerli değil
    Bunların mermisi yerli değil
    Bunlar yerli değil

  24. Bu bir zehir milleti micro sinyal ile kansere yol acıyor malesef bu çok tehlikeli bide bunu Türkiye’de uygulucaklar bence bu konuyu araştırırdım ben bile araştırmadan belki yanılıyorumdur ama araştırman lazım önce çünkü sağlık acıdan çok zararlı ben askeriye için demiyom insanlar için diyom 5g kulanırsa micro dalga ile zehirleniyor insanlar bu konuya ben şüpheliyim ve arkadaşlara tavsiyem sağlık acıdan tekrardan bu konuya el atılmalı….

  25. Daha fazla milli üretimine yönlenmemiz gerek bir millet olarak parayi ülkenin disina atmak sacmalik olur gelismemiz ve büyümemiz lazim

  26. ALLAH c.c razı olsun emek verenlerden çok geç kalınmış meseleler bunlar. Tabi bunlar bu hükümetin sucu değil. Hamd olsun!

  27. VİDEO YORUMCUSUNUN'''Bugüne dek'''TEKNOLOJİ ÜRETEMEDİK..!Saptaması YETERLİDİR..Detayını zaten ANLAMAYIZ..KApatın Videoyu DESEMDE İNATLA İZLEYİN VE UYANIN..Milli projeler ÜLKEMİN Medarı-iftiharıdır..ÜRETECEĞİZ,GÜVENECEĞİZ ve İLLAKİ'' BAĞIMSIZLIK İDEALLERİMİZİ HER NE PAHASINA OLURSA OLSUN GERÇEKLEŞTİRECEĞİZ…YAŞASIN' TAM BAĞIMSIZLIK HEVESLİLİĞİMİZ..!

  28. Selam. Bu ASELSAN var ya candir can .Allah orada çalışanlarda n razı olsun. Bir kampanya kurup para toplayalim ona destek verelim nedersiniz arkadaşlar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *